Emirim Ben emziriyorum 2ayllikken adet gormeye basladim ama sezeryanla dogum yaptim etkisi varmi bilmiyorum
eylulb Cemrelina süt korumaz inanmayın önlemini alın. İlk doğumdan sonra hamile kalmak daha kolay oluyomuş
Mertsmom Bende hala regl olmadım ama birkaç gündür karnımda şişlik ve değişik ağrı var..doğumdan sonra olunan ilk regliniz ağrılımıydı?
Alminakarakaya Aselzade bende 2 ay sonra adet oldum ama kanamam çok az oldu neden bilmiyorum hep leke leke geldi 😏