[silindi] Mariposa kimseden nefret edecek kadar sevmedim ki nefret edeyim nefretim bile kıymetlidir benim☺️
[silindi] ikizbabymom vallaha canım ben tanisamda tanimasamda tartışma dahi olsa muhatap falan asla olmuyorum gerek yok
ikizbabymom [silindi] evet farkettim bi kaç yorum gördüm sen gayet güzel karşılamıştın bi de ben senin adına bile sinir oldum
[silindi] ikizbabymom Gerek yok canım neden polemiğe gireyim ki klavye altından biseyler yazayım kalp kırmanın bile hesabını vereceksin o yüzden önemsemiyorum hiç kimseyi ☺️
Solocannn watsap gibi bir güncelleme gelse kimi engelliyorsak anlasın bize hiç erişemesin 🤪beklemekteyim 😏
[silindi] ikizbabymom önceden bende hiç birşeye sabredemezdim canım 10 senedr evleneli beri çok sabırlıyım