Edaa28 Canım benim kızım kesinlikle mamayı biberonla içmiyor beni de emme de biberon ve meme reddi vardı ben de şöyle yaptım mama ile yapılan muhallebi var bebelak markasının yedi tahıllı anne sütü ya da ma ile yapılan onu muhallebiye çeviriyorum içmezse mama gibi yediriyorum kaşıkla