Ezgiasya Evet düzenli beslenme ile emzirmek çok güzel kilo verdiriyor. Ben doğumdan 3 ay sonra hamile kaldığım kilodan daha az kilodaydım. Ama sonradan bebeğin gaz problemi kalmadığı için afedersiniz hayvan gibi yedim ve şiştim. 😅 Çok haklısınız, insan kendini aynada iyi görmek istiyor👏🏻