17 günlük bebegım var 8 kılo dogumdan sonra gitti hunhanca emzirme me rağmen kılom 90da takılı kaldı emzirmek gerçekten de kılo verdirir mı çöl birsey yedıgım yok abur cuburum petıbor buskıvı şu sade olan dan ekmekte çok yemem bol su niye boyke oldu (yargılamayın hanımlar daha yeni doğum yapmıssın kılo derdine mı düştün diye mutlu anne mutlu bebek insanda kendini aynada iyi görmek istiyor)