Bsrsyy94 Gulcan04ysrlar_ benim bebeğim normalde gazlı bi bebek olmadığı halde çok gaz yaptı birkaç kutu vardı bitirmek zorunda kaldım bittiği gibide bir daha tercih etmedim
Gulcan04ysrlar_ Rivadan_35 aynen insalalh bende başlıcam ama burda formül mama tek var diye biliyorum
Rivadan_35 Gulcan04ysrlar_ insallah düzelir canım. Mama konusunda hiç bir fikrim yok oradaki mamalar için.