Gulcan04ysrlar_ Hayırlı geceler herkese bebeğim bugün tam 4 aylık oldu Aptamil kullanıyorum ama hep bı huzursuz kakasını yapiyo ama hep bı kivranma bacaklarını havaya kaldırma durumunda hipp mamaya geçmek istiyorum kullanan anneler memnun mu acaba ?
antropologanne Gulcan04ysrlar_ Doĝduĝundan beri hipp combiotic kullanıyorum. Hiç kabızlık gaz vs yasamadık. Kilo alımıda gayet iyi.
Nazlilbuqa Gulcan04ysrlar_ Daha önce hipp kullanamdim ama eğer illa mama kullanacaksanız sma çok iyi bebeklere gaz yapmıyor
elha_3 Gulcan04ysrlar_ doktorumuz önerdi ama kzımm hiç sevmedi hipp mamayı şuan da aptamil kullanıyoruz memnunum tabi ki bu mama konularında bebekler ön planda biz ne desek olmaz bebekten bebeğe fark var
Gulcan04ysrlar_ Bsrsyy94 Dün bı anneden duydum aynı benimkinin şikayetleri hipp mamaya geçtim bebeğim çok rahatladı fln diyo sormak istedim burdan da
dominantteyze Benim bebegm 4 aylık doğdugundan beri gazlı ve dogdugundan beri hipp kullanıyorm bebelac verdm bi ara oda gaz yapınca en azındna hipp en iyisi yine ona geçtim Kilo alımı falan iyi hemde çok güzel mama ama omu gaz yapıyor bebegmmı zaten gazlı bilemem
Gulcan04ysrlar_ dominantteyze Ya aslında bebeğim kakasını da gazını da rahat cikariyo ama hep huzursuz önümüzdeki hafta hipp mamaya başlayayım o zmn deneyip gözlemlemek daha doğru olacak galiba teşekkür ederim ☺️
Bsrsyy94 Gulcan04ysrlar_ benim bebeğim normalde gazlı bi bebek olmadığı halde çok gaz yaptı birkaç kutu vardı bitirmek zorunda kaldım bittiği gibide bir daha tercih etmedim
ipek_61 19 aylık ilk günden beri hip combiotic kullanıyoruz hiç sıkıntı yaşamadık başlarda bir aptamil denedik üç gün kaka yapamadı kızım
Gulcan04ysrlar_ ipek_61 Hmm bende ilk sma ile başladım hem gaz hem kabızlık yaptı ve hiç te yaramiyodu aptamile geçiş yaptım ya benim bebeğim huysuz ya da mamadan Teşekkür ederim yorumunuz için ☺️
Ayse9090 Gulcan04ysrlar_ ya bence bebekten bebeğe değişiyor oğlum çok çok gazlı bi bebekti aptamilden hipp combiotic e geçtim gazı biraz rahatlamıştı snra geri aptamile geçtim yine gazı olmadı hipp mi rahatlattı gazımı geçti bilmiyorum ama yiğenimi çok kusturdu bide alacaksanız sadece hipp yazanı değil hipp combiotic yazmalı alın düz hipp yazan çok gaz yapıyor diye duydum
Rivadan_35 Gulcan04ysrlar_ benim bebeğim 7 aylik meme ile besliyorum çoğu zamn mama da veriyorum önceleri aptamil kullanıyordum hep huzursuzdu kakasi kıvamliydi bir aydır hipp kullanıyorum huzursuzluğu sona erdi. Rahat yatıyor bacaklarını kendine çekip geceleri ağlamıyor. Dediğim sürekli kullanmıyorum. Birde toz kullanmıyorum 200ml hazır yapılmış alıyorum ısıtıp iciriyirum. Ben yurtdinda yaşıyorum orda var mı bilmiyorum. Bence bebeğinin huzursuzluğu aptamilden olabilir çünkü çok yağlı sindirmiyirlarmis bebekler
Gulcan04ysrlar_ Rivadan_35 aynen insalalh bende başlıcam ama burda formül mama tek var diye biliyorum
Arifeeee Gulcan04ysrlar_ hipp kullandım çok memnundum. Gaz sorununda yaşamadık. Gerkesiz de kilo aldırmıyor
KYigitf Gulcan04ysrlar_ oglum 15 aylik dpgdugundan beri hipp combiotic kullaniyoruz hic sikayetimiz olmadi asiti kilo aldirip bos puf yapmıyor bebegi hastanedede bu mamayi veriyorlardi bebeklere oglumun ebe hemsireside tavsiye etmisti kendi cocugunada kullanmsti
Durusu5 Gulcan04ysrlar_ doğduğundan beri hipp organik kullanıyorum doktorumuzun önerisiyle ne gaz problemi oldu ne kaka 🧿 sadece yasaklardan dolayı mamasını almayı unutup eczanede bulabildiğimiz Aptamil 3 gün denedik çocuğumun direk dengesi bozuldu kakasını yapamadı, hemen mamasına döndük tekrar. Yani bende çok memnunum ✅
HamzaSiracveBen Gulcan04ysrlar_ ben cocgundan mama konusunda cok dertli bir anayım koca insan gibi tadına bakardı 5 ayda 6 7 mama degıstırdım kuzum hipp yada smilac derim ikiside mükemmel bir mama hipp de bir kaç kişide gaz yaptıgını duydum ama bize doktorumuz hem kilo alsın hemde gazı olmaz diye vermişti hippi iyi bir mama en uzun kullandıklarımdan biri ama yenidoğan hemşiremizde smilacı onermişti cok güzel kilo aldırdı ne gaz kaldı oğlum da ne huzursuzluk cok guzel cok hafif bir mama severekte içti tadı da iyiydi
Balinannesii Gulcan04ysrlar_ ben iki çocuğumda da hiç kullandım hala daha devam ediyorum. Mamaların içinde en iyisi zaten bence gaz yapmıyor. Benim oğlum çok gazlıydı onun mamadan olduğunu düşünmüyorum. Bence bi deneyebilirsiniz. Zaten aptamil kullanıpta kabızlık sorunu çekmeyen yok