benim_adim_ebruli pikacuu o tarifi bende yapıyordum canım bir iki ay öncesine kadar güzel yiyordu ama şimdi yemiyor 🤦🏻♀️
pikacuu benim_adim_ebruli Allah sabır versin cnm zor vallahi zor. Bebek yemeyince ben stres oluyordum
benim_adim_ebruli Bodak ya şu yasaklardan sonra bi kontrole götüreyim ve sorayım doktorumuza onaylarsa hemen başlarım
pikacuu benim_adim_ebruli Aynı ben cnm bende öyleydim şükür şimdi alıştırdım mama diyince yastığa geliyor yemek vermemi bekliyor
Rdk benim_adim_ebruli seni öyle iyi anlıyorum ki yemeyen çocuk çok zor yemediklerini saymaya kalksam sayfalar yetmez o yüzden yediklerini söylicem pilav patates kızartması tavuktan köfte tavuktan nuget yapıyorum onu yiyo kraker meyvesuyu( hazır) ve çikolata yiyor bunların dışında ne süt ne balık ne et yumurta peynir yogurt sulu yemek sebze çorba falan asla ağzına sürmez kilosu normal olduğu için çok takmamaya çalışıyorum ama o yemedikçe bende yiyemiyorum 120 kilodan 77ye düştüm 1 senede benim için iyi oldu tabi ama onun için üzülüyorum büyüme çağında hiç bişey yemiyor 😥
benim_adim_ebruli Rdk çok zor çok, henüz hiç hazır gıda vermedim ama hazır çorba denedim bugün tavuklu onu az da olsa yedi. Bugün sinirimden ağladım normalde çok sakin bi insanım ama artık yemek konusu travma oldu bende 🤦🏻♀️
Rdk benim_adim_ebruli Allah yardımcımız olsun canım yemek konusu gerçekten zor kötü anne gibi hissettiriyor bi ara kabak mücver yapıyordum havuç kabak maydanoz dereotu kuru soğan yumurta süt zeytinyağı birazda beyaz un yağsız tavada kızartıp veriyodum çok seviyordu ama belli bi dönem yedi sonra bıraktı deneyebilirsiniz isterseniz
Kizimmmmm benim_adim_ebruli kızım 13 aylık. Yaklaşık 2 aydır öğün saatleri benim için bir travmaya dönüsüyor. Yemediği zamanalr hem çok sinirli hem çok üzgün oluyorum elim kolum kalkmiyo. Ama yediği zaman benden iyisi yok.. bir çorba yaptım hepsini içti. Mutlaka deneyn. Tarifi aldığım anne de iştahsız bebekler için demiş. 1 yemek kaşığı kiymayı zeytinyağında rengi değişine kadar karıştırdım. Üzerine 2 Su bardağı Su ekledim. Kaynayınca 1 fincan şehriye koydum. Sehriyeler pişince yumurta sarısı yoğurt ve un ile yaptığım terbiyeyi de içine koydum. Çok güzel yedi.