benim_adim_ebruli 1 yaş 7 günlük, kahvaltı dışında asla bir şey yemiyor, çeşit çeşit yapıyorum ve sonucu hüsran hep. Ne olur bir fikir verin, şunu yaptım bebeğim severek yedi dediğiniz tarifleriniz varsa lütfen yazın. Şu saat oldu uyuyamıyorum sıkıntıdan 🤦🏻♀️
Bng benim_adim_ebruli kızım 1 yaş 17 günlük az önce mamayı enjektörle verdim ağzına. yemiyor,içmiyor.sürekli zorlama öğün denen şey yok. zaten 7,5 kilo.varın diz düşünün.çözemedim bu işi.isyanlardayım…
sutkokusu benim_adim_ebruli 1 yaşında başladı 22 aylık 2 hafta önce düzeldi asla hiç bişey yemezdi kahvaltı dahil 10 ayda hiç kilo almadı aksine verdi çok stres oluyordum en sonunda babybomb diye bir şurup aldım o biraz iyi geldi araştır mutlaka
416767 benim_adim_ebruli Gece beslenmesi yapıyorsanız onu birakin sabaha aç uyansin benim oğlumda hiç yemiyor ne peynir ne zeytin öğlen olduğu zaman çorba istiyor 🤦🤦 şimdi gece beslenmesini bıraktım önceden sut veriyordum sabaha daha aç uyanıyor 2 lokmada olsa yediriyorum 19 aylık bu arada
Kizimmmmm benim_adim_ebruli kızım 13 aylık. Yaklaşık 2 aydır öğün saatleri benim için bir travmaya dönüsüyor. Yemediği zamanalr hem çok sinirli hem çok üzgün oluyorum elim kolum kalkmiyo. Ama yediği zaman benden iyisi yok.. bir çorba yaptım hepsini içti. Mutlaka deneyn. Tarifi aldığım anne de iştahsız bebekler için demiş. 1 yemek kaşığı kiymayı zeytinyağında rengi değişine kadar karıştırdım. Üzerine 2 Su bardağı Su ekledim. Kaynayınca 1 fincan şehriye koydum. Sehriyeler pişince yumurta sarısı yoğurt ve un ile yaptığım terbiyeyi de içine koydum. Çok güzel yedi.
Bodak Balık yağının iştah açtığını düşünüyorum burda da öyle yorumlar görmüştüm. Kullanıyor musunuz onu deneyebilirsiniz. Bir de meme/mamayı azaltınca yemek yemesi artıyor.
Annesininkuzucugu Benimki 9 aylık ciddi derece iştah kaybı yaşıyor,kaşık görünce ağlama krizine giriyor, blw de yaptım olmadi ,caresizim
416767 benim_adim_ebruli Emmekle doymaz sanırım büyümüş yani artık sütünüz bolsa bilememde tabi dis sıkıntısida olabilir inanin benim oğlumda gün içinde hiç doğru dzgn birşey yemiyor zorla yediriyorum Allah’ım yardımcımız olsun 🤦🤦🤷
Bodak benim_adim_ebruli bizim doktorumuz 1 yaşında verdi o sebepten dedim. Ben o zaman haftada 1 balık yiyoruz diye almamıştım ama o balığı da yemiyordu mızmızlıktan. 18 aylık olunca möller’s balık yağı aldım günde 1 çay kaşığı veriyorum ilk defa iştahının açıldığını gördüm.
pikacuu benim_adim_ebruli Benim oğlum da hiç yemezdi. Hergün hergün sağlıklı öğünler hazırlardım çöp olurdu. Sonra bi gün bi tarife rastladım yapim dedim. Çeyrek elma ve armudu soyup ocağa aldım 1.5 su bardağı su ekledim kısık açtım pişti duruma göre su eklem sonra bir tatlı kaşığı irmik ve pirinç unu koydum onlarda şişince ocaktan alıp soğumasını bekledim. İçine ceviz pekmez ve cicibebe buğday ruşeymi ekledim. İlk defa severek bir günde büyük bir kase bitirdi. Sonra yavaştan alıştı yemeye oyun oynaya oynaya babası destek oldu şimdi tek başıma yedirebiliyorum çok şükür 🙏 🥰 o sıra demir ilacına başlamıştık onun etkisi de olabilir iştah açıyor
benim_adim_ebruli pikacuu o tarifi bende yapıyordum canım bir iki ay öncesine kadar güzel yiyordu ama şimdi yemiyor 🤦🏻♀️
BDS 1 yaşından itibaren başlıyor iştahsızlıkları fakat şunu iyi anlamak lazım iştahsız mı seçici mi sevdiği hiç yemek yok mu ? Meyveleri de mi yemiyor kuru meyveyi vs.
benim_adim_ebruli Bodak ya şu yasaklardan sonra bi kontrole götüreyim ve sorayım doktorumuza onaylarsa hemen başlarım
Eymntuba benim_adim_ebruli aynı durumdayız ek gıdaya basladgmzdan bu yana herseyin güzelce yerdi 1 aydır yemiyor bende herseyin deniyorum yok inan bende üzülüyorum aç diye ama ne yapsam öyle