emineveminigi canım bizin sağlık ocağı bakmıyor muhtemelen hepsi aynı. Korkma bol bol emzir benim oğluumn sınırdaydı yatış dedi doktor fototerapi kabul etmedim doğal yoldan atsın istedim. Sarılık beslendikçe,beslenip dışkı yaptıkça atılan birşey o yüzden bol bol bol emzir gerekirse 30 dk da bir,doymuyorsa mama takviyesi yap. Ben anne sütü artı mama verdim ne oldu bilyio musun 1. Ayın sonunda sarılık tamamen bitti ve bitmesiyle mamayı reddetti oğlum şimdi tekrar anne sütüne döndük. Oysa o gittiğimiz doktor öyle korkutmuştu ki beni günlerce oturup ağladım.