Merhaba bebeğim 10 günlük hastanede doğduğunda ve 5. Gün kontrolünde sarılık testine bakıldı ancak biraz sarılık çıktığı için doktor tekrar randevu verdi sırf sarılık değerine bakmak için gitmek istemiyorum sağlık ocaklarında sarılık değerine bakılıyor mu ? Bilginiz varmi?