Merhaba benim de senin gibiydi. İçemiyordu hatta 2 kez göğüsüm şişti ateş oldu. Bir de Ben hep önden 30 ml kadar sağıp veriyordum bir de. Yatarak emzirdim hep asla kucakta almadı. Bazen emzirme minderiyle. Sonraları ada çayı içmeye başladım haftada 2 falan. Böyle durumlarda daha çok içmemizi öneriyor ebeler ama bana yetti. Çok dolduğunu sıkıştırdığını hissettiğimde içiyorum. İşe yarıyor.