durununannesi18 sahranur kızım 10 kg 4 numarasını kullanıyorum baby turco nun. Ama diğer bezlere göre bedeni bi tık küçük. 4 numara kullanabilirsiniz
AND-20 sahranur bezin arka kısmında hafif çıkıntısı var ben onu içine kıvırıyorum o zaman yukarı çıkmıyo orda kalıyo 😊
Zehrabaysan sahranur ben hiç üstünde yazana bakmadım ve tam oluyor 7bile taksam olur.Üstünde yazanlar genellikle küçük oluyor
serap6155 sahranur benim bebeğim 7100 gr biz baby turco 4 numara kullanıyoruz yeni geçtik 4 numaraya şimdilik baya büyük belli size fikir olur beden konusunda 🥰
Gtfa2901 sahranur bebeğim 8 kilo babyturco 4 numara kullanıyoruz. Şuanlık yetiyor taşırma ya da lastik izi de yok
Minik1anne sahranur ben baby turci kullandim canım ilk kızım doğduğu zamandı ve koku yapıyordu idrarında bile şuan aynımı bilmiyorum sonra bimin bezine geçtik 8 kilo kızım şuan 4 numara alıyoruz tavsiye ederim
mertalibrother sahranur baby turco kullanıyor bebegim 11.5 kılo 5 dar gelıyor 6 büyük gelıyor bizde 6 alıyoruz mecbur cunku tek iyi gelen bez baby turco oldu bize