sahranur Sleepy kullanıyorduk yaz gelince belini isilik yapmaya başladı baby turco denemek istiyorum 8 kilo bebeğe 4 numara mı 5 numara mı almalıyım kalıpları nasıl sleepye göre?
Mom084 sahranur sleppy genişliği nasıl acaba ben molficten baby turcoya geçtik Molfix in 6 numarasıyla aynı hemen hemen ölçüsü şüphe kalırsa içinizde küçük olacahina büyük olsun
Prensesannesi21 sahranur benimde bebegim 9 kg sleepy 4 numara kullaniyorum kirmizilik var 5 mi yapsam bilemedim ki. Kakasi tasiyo arada ondan mi
iremm__2 sahranur canım bende bugün denemek için aldım kızım 5 buçuk kilo ve 3 numara kullanıyorum tam oldu
sahranur Prensesannesi21 pamuksuz olan yerleri sıcaktan pişiriyor belki diğer markalar daha pamuksudur onları deneyin bende o yüzden baby turco deneyeceğim
Umutluuu sahranur kalıp olarak küçük biraz o yüzden 1 beden büyük alın ama bana sorarsanız hiç almayın çünkü çok kalitesiz. Ben nerdeyse hepsini denedim baby turco en kötüsü.
sahranur Umutluuu peki siz ne kullanıyorsunuz? Emici yerlerinin dışında kalan yerlerde isilik yapıyor mu kullandığınız?
Umutluuu sahranur ben prima kullanıyorum. Sleepy pişik yaptı bizde de. Molfix dışına taşırdı can bebe de iyiydi ama en iyisi prima. İnternetten alıyorum öyle olunca uyguna geliyo.
AND-20 sahranur biz iki aylığız 6.200 kilomuz 3 numara kullanıyoruz şu an 2 numarayla başladık bu arada doğduğunda da 3.240 gr dı
Ruzgarrrr sahranur benim bebeğim 5 aylık ve 8500 kilo sleepy 4 numara kullanıyordum bugün baby turco aldım üzerinde 8-14 kilo yazıyordu 4 numara aldım oldu . İlerleyen zamanda belk kilo alımı yavaşlar hareketleniyor sonuçta diye düşünüyorum
Tugcecivan sahranur 8600 bebeğime 4 numara bayb turco.kullaniyorum dört buçuk aylık benimkide bu arada , beş denedim çok büyük geldi bana
Yasemin_06 sahranur 19 aylik 86 cm 12.5 kilo 5 numara kullaniyotum gayet gzl cnm bedeninde sknti yok ne kullaniyosan onu al slpeyy6 numara almistim cok asiri buyuk geldi onunda 5+ olurmus benimkine
Emelzy Sleepy kullanıyorum arada Baby turco da alıyorum bir sıkıntı yaşamadım kullanışlı deneyin derim. 1 numara büyük alın ben öyle yapıyorum