Alpingo MinikMucizemmmm bence cok kalın giydirme,bebişler kalın giyinmeyi sevmezler bizim evimiz aylardır 25 derece 3 aylıkkende zıbın üzeri tulum ve çorap giydirrdim üzerini açardı hala 25 derece şimdi çorap giydirmiyorum bebeğim 10 aylık
MinikMucizemmmm Alpingo evet bebeklerin serinde daha rahat uyuduğunu biliyorum ama annelik işte hep üşür gibi geliyo :) çorabı yaklaşık 2 hafta önce bizde çıkardık ama üzerini örtüyordum tabi kucuk kızım üzerinde tutmuyo o ayrı mesele ☺️
MinikMucizemmmm Petitom aldığımız uyku tulumu kolsuzdu her türlü denedik kızım pek sıkıntıya gelemedi bizde çok ısrar etmedik ☺️
Minnossareannesi MinikMucizemmmm 6 buçuk aylık aynı problem ben şuan yatarken uzun kollu giydiriyorum çünkü üzerini örtsem de o kollarını illa dışarı çıkarıyor
10sare MinikMucizemmmm sıcak olduğu için durmuyor en fazla 24 derece olmalı 22 24 oda ısısı olmalı hangi şehir bilmiyorum ama çok bastırmayın bebeği
MinikMucizemmmm 10sare doğduğu zamandır bu şekilde o zaman oda sicakligimiz yaklaşık 22 23 dereceydi normaldi ama biraz daha küçük olduğu için acamiyodu. Büyüdükçe tekmeler kuvvetlendi artik durmuyo:)
10sare MinikMucizemmmm derecen varsa ölç 36 derece aşasıysa üşür yoksa ince giydir serin yatsın sıcağı sevmiyor demek ki
Browniidelisii MinikMucizemmmm benimki de böyle bizim ev 28 derece şu an izmirdeyiz. Ben uzun kollu zıbın giydirip daldıktan sonra müslini koltuk altlarına sıkıştırıyorum rahat oluyor kollar dışarda
MinikMucizemmmm Browniidelisii bizim o problemimizde de var kollarımız rahat durmadı için yarım kundak yapıyorum:)
Browniidelisii MinikMucizemmmm Kundaktan düşmanı kuzular şimdi özgürlükler istiyorlar. Milletin bebiş kundak yapınca dalar benimki kundaklayınca ıkınmaktan uyandırırdı. 2. Ayda bırakmak zorunda kaldık
Kahveliseker MinikMucizemmmm benim oglumda ustu ortulunce uyaniyor. Cok soguk gelirse bana besigin ustunu ortuyorum çadır gibi oluyor hemde battaniyeyle kavga etmiyor 😂 buyukler ne demiş uyuyanin üstüne kar yağar 😂