Eerva1 minibiranne aynen öyle kendimi nasıl suçladım halada kötüyüm içim hiç rahat degil mAlesfki eşim götürmedi hastaneye 😟
minibiranne Eerva1 arkadaşların dediği gibi kakasını takip et bakalım canım inş bir şey olmaz içini ferah tut cnm
pikacuu Eerva1 pazartesi kucakla kendin götür illa o götürecek diye bir şey yok. İmkanın varsa kendin git cnm ben heryere bebişimle gidiyorum