Benm kızımda burun fizyolojik serumun küçük kapağını ağzına almıştı o anı hatırlamak bile istemiyorum eşim farketti ağzında bişey var dedi sırtına vurdu bende parmağımı boğazına kadar sokarak çıkardım sonra biraz kn geldi ağzından herlde damagina tırnağım batmıştı😪hemen sağlık ocağına gittik dktor bakti önemli bisey yok dedi aman bundan sonra daha çok dikkat ediyorum en ufak bi parça vermiyorum eline 9 aylık yavrum