Pekmeziletahin 111nyk emzik başladımı bırakması zor oluyor değil aslında tam tersi emzik bir araç ama ama parmak bir uzuv yani emziği saklarsın atarsın vs vs ama parmağını Emince neyapıcan 😁 benim oğlum parmak emiyor 3 yaşında keşke emzik emseydi
111nyk Pekmeziletahin ooo 🙄 iate calisiyorum bakalim calisicam bu saatten sonra insallah kabul eder dediğiniz gibi emzii birakmanin bir çaresi var ama parmagin yok haklısınız
111nyk Miraycicek ya doğmadan once wee babynin emzigini aldim hastanede hemsireler verme dedi çıkarttım bir daha da kullanmadım simdi ellerini emmey baslayinca dedim bisey denim ama itiyor buyuklerde bakkal emzikleri uçları yumuşak olur diyor ondan kullan diyor gecen esime dedim allah diye oda 18 aylik almis koca kafalı cocuk ağzına sokamiyor simdi bakalim birdaha aldiricam 0 6 ay arasi bisey kac daha denerim baska hangi kabul ederse artik hic birini kabul etmezse de yapacak bisey yok 🤷
Miraycicek 111nyk bibs marka da çok öneriyorlar onu alıyor diyorlardı ben 15 günlükken falan verdim ama keyfi eserse alıyor tabi ağlarsa falan onun dışında tükürüyor 😁
Pekmeziletahin 111nyk şimdi ben şaşırıyorum nasıl bıraktırsam DİE incelme yok parmakta ama bildiginiz üsttü sertleşti emmekten tabi dişlerinde etkiliyor 🤦🏼♀️
yusufumyasemin 111nyk amin canım seninde kandilin mübarek olsun . soruna gelince 😐benim oğlum 5 buçuk aylık parmak uçları mora dönük kırmıızıı kırmızı ne yaptımsa emzik almadı ellerini sardım emziği yastığa dayayıp salladım uyuymıyo resmen deliriyor gözler kapalı bıraktım parmağı aldı uyudu vazgeçtim yapacak bişey yok maledef 🤷🏻♀️
111nyk yusufumyasemin sagol canim allah razi olsun 🙏 ya bende deniyorum salarken emzigi ağzın veriyorum emiyom yapıyor biraz sonra bırakıyorum pit atıyor veya ben tutarken de ağzını aciyor emzik ağzındayken 🤷
yusufumyasemin 111nyk aynen az tutuyor ağzında biraz geveliyor ısırıyor sonra ya atıyor ya elne alıyor . ama çoookk uğraştım almadı inş aldırabilirsin
Pekmeziletahin Asel_sahra eldivenini çıkarmayarak gelişimini engelliyorsunuz bebeğin ben 1 ay kullandım sadece kızımda ellerini keşfetmesi gerekiyor bebekler ilk zamanlar herşeyi ağzına götürür o şekilde tanımaya çalışırlar siz bilirsiniz gene ama naçizane görünce yazayım dedim
ArzuOguz 111nyk ben doğum yaptığım gün verdim emziği avent damak uyumlu emziklerden aldım çok rahat ettik valla ara ara biberonla sütümü de sağıp veriyorum ilerde biberonla normal sütü Rahat rahat içsin yabancılık çekmesin diye
111nyk ArzuOguz ya ben normal emzik aldim wee babynin hastanede taktim hemşireler takma emmez falan dediler cikarttim bende hemen koydum bir kenara simdi elini emmeye başlayınca denim dedim ben tutarsm azcik emiyorum yapiyor ama sonra itiyor
Merve_gcl 111nyk bana da emzik vermemişler parmağımı emmişim hala da emiyorum gece yatarken, bunu bırakmak çok zor elimde olan bişey değil çene yapım çok bozuk diş etlerim çekiliyor keşke 2 yaşına kadar emzik verip unuttursaydılar diyorum
yusufumyasemin Merve_gcl aa gerçektenmi ? ilerde bırakılmıyomu 😐parmak uçları mor oğluşumun , üzüldüm şimdi
Merve_gcl yusufumyasemin tırnağım yıprandı parmağım yıprandı elini her dakka yıkamak zorundasın elim kurudu çatladı iğreniyorum artık iğrenç bi olay ama asla bırakamıyorum lütfen izin vermeyin alışmasına
Pekmeziletahin Asel_sahra değil canım İnan değil tırnakları olmasın sadece ona dikkat et yoksa yüzlerini çiziyorlar ben 1 aylıkken çıkardım ellerini tanısın yüzüne dokunsun başka şeyleri ellemeye çalışsın
Pekmeziletahin Asel_sahra 2. Çocuğum benim kızım o yüzden biraz daha tecrübeliyim takdir senin naçizane fikrim bu
Asel_sahra halamidagakaldirmislar evet bende oyle düşünüyorum cunku bnm minnak daha 2 aylik bile olmamis ama motor gelisimi ondeyse blmiyorum dunde fark ettm gözünü şaşı etmis eline bakiyo 😂😂