111nyk çok doğal, oral dönemde çünkü ☺️ Olması gereken oluyor . Ki ben ellerini ya da başka şeyleri emmesi, yalaması, ağzına götürmesi baskılanırsa bunun bağımlılık haline dönüşeceğini düşünüyorum. Hatta Frued’un açıklamaları da böyle. Oral dönemde yeterince tatmin olmayan bebekler ileride bağımlı kişiliğe sahip oluyorlar. Bende kızım iştahlı iştahlı yumruğunu emerken çoğu zaman dikkatini bozmam oturur izlerim ☺️