ahmetseliminannesi huwai alma canım anneme aldık pişman yedik inanki sürekli donuyor çok hantal bir telefon tüm telefon markalarını denemiş birisi olarak söylüyorum seni yormayacak birşey al derim opponun sarjida baya gidiyor eşim diyor bana ilk defa telefondan sıkılmadın telefon istemiyorsun rahat bir 10 yıl daha kullanırım çocuklar kırmaz ise 😁