MutluU ben de aldım bayramlık. Bir yere gideceğimiz için değil. Tabiki evde olacağız. İlk bilinçli bayramı olacak kızımın ve adetlerimizi bilmesini öğrenmesini istiyorum. Yasaklar olduğu için bayram ziyaretleri yapamayacağımızı da anlatacağım. Ama o havayı o heyecanı yaşamasını bilmesini istiyorum. Bizler çocukken hep yaşardık bunları. Bir yere gidemiyoruz diye çocuklarımız bu gibi adetlerden heyecanlardan mahrum kalmamalı bence öğrenmeliler☺️