Ya bilmiyorum da benim içim şimdiden kıpır kıpır 🥰 Yasak olması hiç bir duyguyu öldüremedi içimde. Sabah oğlum ve eşim bayram namazına gider, bende onlar gelene kadar balkona güzel bir kahvaltı hazırlarım 🍳 Aslında niyetim arife gününden balkonu süslemek. İnşallah fırsat bulabilirim . ☺️ Onlar gelince kızlarım da kalkmış ve kıyafetlerini giyinmiş olur. 👗 Bayramlaşırız. Kocadan harçlık koparırız 😅 İstediğim pozu elde edene kadar 46743883 tane hatıra fotoğrafı çekeriz 😅 Güzel bir kahvaltıııı, sonrasında ise ailelerimiz ve sevdiklerimizle görüntülü konuşma faslı… Apartmanda ki çocuklar şeker toplamak gelirse diye, bi yirmi tane falan tüplü çikolata alacağım bugün.. 😍Yasakların gölgesinde girecekler bayrama. Sevinmiş olurlar, değişik gelir belki.. Ay yine çenem düşmüş 😅 Öyle işte… O güne erişelim de yapacak çoook şey var.