Kuzeybabyy Primanın her paketinden memnunum ben.
Kızım ilk doğduğunda Premium Care kullanıyordum, birkaç ay sonra Pure serisi Türkiye’ye geldi ve ona geçtik. 1 yaşından sonra Premium Care külot bez kullandı. Şu an gündüzleri Prima Günlük Rahatlık, akşamları da Aktif Bebek külot bez kullanıyor.
Hepsi gerçekten iyi bence. Başka bez denemelerim de olmuştu ama Sleepy dediğiniz gibi aşırı sert ve sıkı bir yapıya sahip. Hele Molfix mantar yapmıştı çocuğu. Goon güzel aslında, baya da yumuşak ama sızdırma sorunu yaşamıştık onda da.