Kuzeybabyy Oğlum doğduğundan beri sleepy kullanıyorum en fazla üç saatte bir değişirim hem bacaklarına iz yapıyor hemde hep teni ıslak gibi büzüş büzüş oluyor bez önerisi alabilirim 😊
Kk41 Kuzeybabyy Babyturco doğadan çok memnunum .sleepyden geçmiştim hem çabuk şişiyor hem de sızdırıyordu.Rahata kavuştum izde yapmıyor
Mom870 Kuzeybabyy bizimde hep taşırıyor ya uyumadan takıyorum gece hiç çiş yapmıyor biliyorum sabah uyandığında ilk kakası resmen taşıyor bıktım artık
NezihaEslem Kk41 bende şuan onu kullanıyorum kızın 1.5 aylık smdidye kadr bir sorun yaşamadım dha çok memnunum
Ozlemtgrlll Kk41 ya bende merak ediyorum kesiyormu bacagini felan molfix kullanıyorum sleepy kullandım kesti hep iz yapiyor
Beren-2020 Sleepy bacağını sıkıyorsa baby turco baya sıkar çünkü kalıbı küçük sleepyden. Ben ikisinide kullandım ama şuan önlem e geçtim hem fiyati çok iyi hem de kalıbı büyük pisikte yapmadı. Bence bi deneyin
htceee98 Beren-2020 Bende sleepy kullanıyordum önlem e gectim daha denemedim inşaallah memnun kalırım
AsyaDuaOz @Kuzeybabyy Bu olay beni aşırı iğrelti ediyordu. Denemediğim bez kalmadı yok. En son sleppy naturak külot beze geçtim ne iz ne başka bişiy aşırı rahat
Hilalumay Sleppy cırtlı bezinde aynı sorunları yasadk şimdi külot bezini kullanıyor tasma iz sıkıntısı kalktı memnunum şimdilik
tosbilitostos Kuzeybabyy ayy bende yaşıyorum hep iz iz yazık kızarıyo sinir oluyorum bide sürekli çişi çıkıyor ya bıktım artık üst değiştirmekten oğlumda sıkıldı ağlıyo sürekli değiştirirken bende bez arayışındayım baby turco kullanayım diyorum
Aybersa Kuzeybabyy Şokun bezi, babyturco,sleepy,ebebek,önlem,a101 in bezi,Molfix ,Prima,canbebe,önlem kullanmış biri olarak söylüyorum, e bebeğin bezi muhteşem. Canbebede gayet kullanışlı. Sleepy ve a101 in bezi hariç hepsinden memnun kaldım.
Dzeyy Kuzeybabyy Bende ilk baş sleppy kullandım dediğin gibi hem ıslak bırakıyo hemde sızdırma yapıyodu bıraktm o yzden e bebeğin bezi var baby me ondan kullanıyorz şuan çok memnunuz hem uygun fiyatlı hem ıslak bırakmıyo hemde sızdırma yapmıyo