Semadeemiiir insan zaman zaman kendini bi salıveriyor sizde de öyledir belki. Ben bebeğimi emzirdiğim için hem vücut hem kıyafet temizliğime çok dikkat etmeye çalışıyorum. Bence bakımlı olmaktansa bakımsız olmamak önemli. Tabiki makyaj falan yapmıyorum evde, tek yaptığım dudaklarım çatladığı için bepantol sürüyorum. Emzirmeden dolayı parfüm deo kullanamadığım için de ter kokmamak adına günlük duşumu alıyorum kıyafetlerim de temizse bu beni iyi hissettiriyor. Hem bebeğime hem de kocama tedirgin olmadan sarılabiliyorum 🌸