paradise evet tam 15 gün olacak 6 ay aşını bu hafta yaptiracagim. Bexeroda ilk 2 gün çok huysuzluk oldu. Birinci gün doktorum 6 saatte bir parol vermemi söyledi. Eğer ateşi 38 üzerine çıksaydı ikinci gün de devam edecektim ama Allah’a şükür çıkmadı. Çok huysuzluk oldu sadecd. Bir de aşı yeri biraz sertleşti o kadar o da bir hafta içinde gecti. 6 ay asisi da bu hafta bakalım.