patilianne kesinlikle öyle benim eşim havalimaninda calisiyordu erken olucakti ama covid olduk bebeğim hastalandı derken 10.ayinda oldu bu gibi iş yerlerinde çalışıp risk taşıyor ise erken yaptırın biz 10. Ayında bexsero yaptırdık 2 ay sonra tekrar dozu idi fakat 1 yaş asilariyla ağır olmasın diye 13.ayinda yaptırdık 1 ay sonra nimenrix 6.ay sonra 3.doz bexsero yaptıracağız doktorlar farklı farklı şemalar çizebiliyor aşı ile ilgili