Linamommg yeni başkayacağınız için öğün olarak değil tadım olarak düşünün. Mesela sabah uyandı mama içti iki saat sonra falan atıyorum havuç haşladınız( normal bir boyda havucu haşlayıp iki gün onu verdim ben mesela) bir miktar tattırdınız o gün kontol edin uzmanlar üç gün kuralına uyun diyor ama ben sebzelerde pek uymadım üçüncü gün başka sebze haşladım verdim. Bi onbeşgün böyle gittim. Sonra baktım yiyor devam ediyor istiyor yani çocuum arttıra arttıra günde iki defa vermeye başladım. He ufak bir tavsiye patatesi ve yumurta sarısını biraz mamayla kıvamlaştırın. Zor yutuyorlar katı halinde. Bi de buharda haşlayınca daha besleyici ve güzel oluyor. Ben mama meme giden bir anneyim az bişey sütümü sağardım kıvamlı olurdu biraz püre gibi öyle verdim çünkü patetesi zor yuttu diğer haliyle. Sonra da ev yapımı yoğurt verdim. Azar azar başlayıp arttırdım. Yani biz altı aylıkken çoğu bebeğe göre fazla ek gıda alıyordu. Bir zararını görmedim bu şekil erken başlamasının. Her bebek farklıdır gözlemlemek lazım daima. Ben ilk yoğurt verdim mesela yüzü isilik döktü korktum hemen doktoru aradım kes alerji oldu verme dedi ama ben ertesi gün de verdim hatta üçüncü günde verdim. Giderek bu üç günde azaldı isilikler. Sonra bir hafta vermedim. Bi daha başladim alerji devam etti ama nası desem bir sivilce kadar ufacık bir tepkiydi. Hiç vücuduna bişey çıkmadı kusmadı kan görmedim eğer olaki siz görürseniz o besini vermeyin. Ama ufak tefek döküntüler olabiliyor süt ürünlerinde. Ay ben tutamıyorum yazdıkça yazıyorum bilir kişi gibi. Ama çok araştırdım bu konuda ve başardığımı düşünüyorum😂😂 yemek konusunda hiç zorlandım değerleri de çok iyi çıktı bence doğru yoldayım😂😂 sormak istediğiniz birşey olursa yine yardımcı olurum. Bu arada anneler günümüz kutlu olsun🌺