buselidunya evet ya jeli bende formdaki annelerden okuyorum cok doktora duzenli gidiyorsa danisin onlar yaziyormus ama oda anlik iyi geliyomus bizimkide ayni sabahtan bugun oglene kadar ağlak modunda ne yaptimsa yok kar etmedi bittim bende artk kendide halsiz dusuyo ahlamaktan uyuyor sonra kehribar kolyeler var onlarda cok iyi geliyor bende bu sekilde gidersek alicam sanirim zorlu geciyor biraz bizimde