buselidunya Merhaba kızlaaar 🙋🏻♀️ Bebeğim 5 ay 4 günlük. İki üç gündür doğru düzgün emmiyor ve sadece anne sütüyle beslendiği halde böyle. Bugün farkettim ki diş çıkarmış, azıcık beyazları görünüyor 🤓 Ne zaman biter bu süreç yaşayan var mı yardım pls.
Asafeymeninannesi buselidunya Bu süreç dişler tamamlanana kadar devam eder. Biri atar, 1 hafta eski düzeni yakalarsınız. Tamam oldu işte derken hooopp ikinci diş merhaba der 😌
ilkgozagrimmmm buselidunya Patlamış o zaman sanırım çıktığını gördüyseniz elinize gelir zaten. Eğer yanındaki patlamasıysa 3 gün sonra patlamıştı bizimki. ikisi çıktıktan birkaçgün sonra anca düzene girdi. Umarım sizinki daha çabuk geçer 🤲😊
elifhanimm buselidunya yaa uf ben de diş istiyorum.. böyle sorular sormak istiyorum ama yok bizde 6 ay olduk bugün..
Nezzz_ buselidunya suan bizde ayni hic durmuyor agiz mendilini buz dolaba koyup sogutup dis etine pansuman gbi veriyrm yada dis kasiyicisni iyi geliyo bi nebze yaa minik bedenleri nasil dayansin o agriya siziya kiyamiyorum dis eti sismis icim gitti bizde 5 ay 18 gunluguz
ilkgozagrimmmm Asafeymeninannesi Bende biraz önce bir post açmıştım bizim alt 2 diş patladı 15 gün oldu. Bugün huysuzluğu tekrar başladı üst 2 diş hemen çıkar mı acaba o yüzden olabilir mi ?
buselidunya Asafeymeninannesi altta iki tanesi merhaba demiş durumda 😬 o zaman bana bundan sonra rahat yok demektir yehhuv
Berilece01 ilkgozagrimmmm benim sormak istediğimi sormuşsunuz resmen 🙈 15 gün oldu nerdeyse 2 diş birden çıktı şimdide üst tarafı sürekli kaşıma modunda ve huysuz 🙈
buselidunya elifhanimm Yerim totoşunu 😍 zor bi süreçmiş bana halâ minicikmiş gibi geldiği için diş hiç beklemiyordum neden beklemiyorsam shahdhsh
ilkgozagrimmmm Asafeymeninannesi O zaman bizimkide diş 🤦♀️ Tam alttakiler çıktı düzen kuralım derken demekki diğerleri yolda 😊 Çünkü dişini kaşımak için oyuncaklarını alıyor ağzına sonra ağlıyor alt dişler çıkarkende böyle yapıyoedu ve elimi ısırma peşinde hep.
ilkgozagrimmmm Berilece01 Aa sizinde mi 15 gün arayla üst dişleri çıktı ? Bizimde öyle oldu ama huysuzluğu başladı daha üst dişleri patlamadı ve baktırmıyor
Asafeymeninannesi buselidunya Allah yardımcınız olsun 😊 Soğan kürü yaparak rahatlamasını sağlayabilirsiniz. Diş kaşıyıcılarını buzluğa attıktan sonra eline vermenizde rahatlatır 😌
Asafeymeninannesi ilkgozagrimmmm Yavrum yaa 😌 O diş patlayana kadar bizler bir, onlar ise bin çekiyor
buselidunya Nezzz_ ya benimki diş kaşıyıcısını eline alınca daha çok bağırıyor deliriyor çözemiyorum 😀 jel varmış ama ne kadar sağlıklı bilmiyorum valla
Berilece01 ilkgozagrimmmm 1 hafta arayla alt dişleri çıktı çıkalı 15 gün oldu fakat şuandada sürekli üst diş yerlerini kaşıyor ağzı sulanıyor 🙈
Nezzz_ buselidunya evet ya jeli bende formdaki annelerden okuyorum cok doktora duzenli gidiyorsa danisin onlar yaziyormus ama oda anlik iyi geliyomus bizimkide ayni sabahtan bugun oglene kadar ağlak modunda ne yaptimsa yok kar etmedi bittim bende artk kendide halsiz dusuyo ahlamaktan uyuyor sonra kehribar kolyeler var onlarda cok iyi geliyor bende bu sekilde gidersek alicam sanirim zorlu geciyor biraz bizimde