Benimde bebisin alejisi var ilk gittigim doktor yaptir dedim yaptirdik . Tabi ilk gittigim doktor bu kdr alerjoden bisey olmaz dedi. Artik kakasindan kan gelince alerji doktoruna gittik rota asisi zamanimiz geldigi icin sordu .bizde olduk dedim. Bi doktor bunu nasil onerebilir rota qsisi tetikler alerjiyi dedi. Ama ikinciyi yaptirmaya mecbursunux dedi yaptirfjk ve 3 gun biyunca cocgm cok fazla huzursuzluk mukuslu kaka gibi belirtielr gosterdi. Birde demir ilacini kesinlikle icmicek dedi.