Canım ben bi sağlıkçı olarak rota aşısının yapılmasını tavsiye ediyorum benim oglumda 4 aylık 3 aylıkken yapıldı birde 5 aylıkta yaptıracağız su konuya lütfen acıklik getirmek istiyorum aşılar insanların hasta olmasını engellemez o hastalıga maruz kaldıgında hastaneye yatış durumunuza gelmemenizi ve duruma erken müdahaleden hafif atlatılmasını sağlar. Bu durumdan dolayı cok acilde yatan cocuklar bebekler biliyorum yinede siz bilirsiniz