oldugrs1 Browni huyu o demekki kızımda 7 aylık doğdu doğalı ağzı kapanmadı ağıttan valla bazen kafayı yiyecek duruma geliyorum bırakıyorum ağlıyo ben başka odaya gidip sakinleşip geliyorum yoksa daha çok sinirleniyorum buda ona yansıyo
Mommysharkdoodoodoodoo Browni Kucağında gezmek ister sohbet ister şarkı ister oyun ister dans ister her şey olabilir. Ben sürekli sohbet halindeydim oğlumla ve yeri geldi kanguruyu sırtıma bağlayıp saatlerce oda oda gezdim
Sinemisssss Browni benim kızım da 4 ay 10 gün ve aynısı mız mızlanır kucak ister ne zaman yüksek sesle ağlamaya başlar alırım kucağıma bende huy olacak diye istemiyorum ama olmuyor
birfincantuzruhu Browni eşim bu konuda çok kızar bana gece bile gak dese kalkıyorsun der asla aglatmadim aglatmayi da düşünmüyorum.
Babybloom birfincantuzruhu gündüzü ile ilgili karar sizin ama gece gerçekten en ufak bir sese bile uyanırsanız kendi başına uykuya dalmayı öğrenmesi zorlaşır.
Pnravc Browni doktorlar 4 aylıktan sonra ağlarlarsa bırakın ağlasın kendi tek kalmaya alışsın diyenler falan oluyor ama gel bide benim gönlüme bak o orada ağlarken bırakamıyorum ki bir taraf bırak diyor ama ah bu gönül yok mu bu gönül😏😏😏 (bizimki de 4 aylık)
Roseses Valla benim kız ağlamayı çok sever 2,5 yaşında nerdeyse burnu aksa burnum aktı der ağlar, susasa susadım diye ağlar, yere otursa popom acıdı diye ağlar, gözünde yaşlar her daim hazırdır boncuk boncuk dökülür anında
Babybloom Browni tabiki ağlattım. Yani anlarsınız zaten gerçekten ağlıyor mu yoksa bağrınıyor mu. Benim kız biraz çingene, yanında ayrılınca bağırmaya başlıyor, yanına gelip görünüyorum öpüyorum dokunuyorum ne bileyim emziğini veriyorum sonra tekrar iş yapmaya gidiyorum. Güvenli bağlanmaya bir etkisi olmadığını büyük çocuğumda gözlemledim. Hem bana çok bağlı, dokunmadan öpmeden duramaz hem de özgür bir çocuk dedesinde hatta arkadaşımda bile kalmışlığı var tek başına.
tatlismelegim Browni çok ufak canm benmki de dört aylık arada kucağıma alayım diye yalandan ağlama sesi çıkarıyordu ben de oyun halısına koydum bu sesleri yaparken mutfağı süpürgeyle aldım 6-7 dk falan sürdü yanına bir gittim ki gözlerinden yaşlar akmış gerçekten ağlamış o kadar içim acıdı ki bazen belli olmayabiliyor
Ayazege06 Browni Kesinlikle aglatmam ki zaten çok küçük bebeğiniz derdini anlatamadiği icin de ağlaması cook normal ağladığında kucağınıza alıp sakinlestirmeniz gerekiyor benim oğlum 7 ay 28 günlük diş çıkarıyor ard arda patladi dişleri karnı tok oluyor altı temiz oluyor yeterince ilgi gosteriyorum oyunlar oynuyoruz ama diş çıkarma donemi çok zor huysuz mız mız oluyor üzerini değiştirmek için yatırıyorum ağlıyor kaldırıp kucağıma alıyorum sakinlestiriyorum yani ağlasın bırak demeniz için erken bebeğin kendini güvende hissettiği yer anne kucagidir bu aylarda
Girlpower Browni bunu düşünmeniz için 4 ay çok erken asla asla asla bırakmam henüz çoook küçük ve tek derdini anlatabileceği şey ağlamak. Ağlıyorsa mutlaka bi derdi olduğunu düşünür ne hissettiğini anlamaya çalışır hem onu sakinleştirir hem kendi sabrımı artırırım
efelettin 4 ay çok küçük. Ne zaman ki yalandan ağlamalar, istediğini yaptırmak için ağlamalar başladı. Bile isteye. O zamandan beri bırakıyorum. İstediğin kadar ağlayabilirsin diyorum. Ben 1 yaşından sonra sürekli olmasa da görüştüğüm bi uzman var. Bırak ağlasın zaten maksimum 3 dakika ağlayabilirler ve asla kendine zarar verecek bir şey yapmazlar dedi.
Gloria1 Browni bi kere dışardan tost söylemiştim bütün gün yedirmedi en son koydum mama sandalyesine o ağladı ben yedim 🤷♀️