Browni bebeğiniz daha dört aylık. Dünyaya geldiğinin yeni yeni farkına varıyor. İlk üç ay hamileliğin dördüncü trimesteri derler. Elbette ağlayacak. Çünkü yalnız kalmaktan, sizden ayrılmaktan korkuyor. Sizi göremeyince yok olduğunuzu düşünüyor. Ben ağlatmadım, ne zaman ağlasa kucağıma aldım. İlk 6 ay kucağımda yaşadı nerdeyse. Şu an 11 aylık asla kucağıma gelmiyor 😂😂 bu dönemlerini iyi değerlendirin. Kucağınıza alın, sarılın, sakinleştirin. Anca öyle güvenli bir bağ kurabilirisiniz. Hem muhtemelen atak dönemindedir. Biraz sabırlı olun, geçiyor hepsi.