Sofyatomasatlas Canım kakasını yaptığında katı değil her zamanki gibi sıvı gibiyse yalancı kabızlıkmış. Doktorumuz öyle açıkladı bize de. Yapmaması bir rahatsızlık vermiyor genelde böyle durumlarda. Ek gıdaya başlamayla düzeliyor. Sanırım yemek yerken oturmasıyla bağırsaklar düzene giriyor. Ben 3 günden sonra yarım fitil atıyordum, doktor alışkanlık yapmaz dedi.