2bebelimom_ zeytinyağı kullandım baştan beri ama konakları besledi daha çok artırdı en son bebeyağı kullandım o da enfeksiyon yaptı sanırım sulu akıntılar oluştu. İlaç kullanmaya da çekiniyorum derileri hassas olduğu için ama enfeksiyon nasıl geçecek başka türlü 😢