Busranehirmila çok teşekkür ederim cevap verdiğin için , bugün baktım kurumuş geri, ben her banyoda uğraşıyordum böyle bi de her banyoda şampuanlıyordum sanırım böyle yapmamak gerekiyor biraz daha takip edicem özel doktorum yok 20 sinde randevumuz var çok sıkıntılı birşey olmadığı sürece beklemeyi düşünüyorum