ben 1 c kullaniyorum bazamin altina girsin diye onu tercih ettim pro gibi degil carparak temizliyo ama onundeki aparat yayli gibi kendine zarar vermiyo carparken. ben cok memnunum haritalandirma pro gibi oldu renkli ve oda secebiliyorsun. guzel supuruyo mopundan da cok memnunum iz birakmiyo.kedim oldugu icin hergun calistiriyorum buyuk rahatlik