Bi doktorun bu tespiti yapacağına çok ihtimal vermiyorum açıkçası ama çevrenizdeki saygi değer profesor doçent ordinaryus doktorlar söylemiş olabilir onlar her şeyi bilir onların bilmediği yoktur ameliyata soksan orda bile fikir yürütürler, bu neşteri kullanma şunu kullan bu narkoz az biraz daha ver diye o yuzden onların yaptığı tespit her zaman doğrudur ve onlar asla hata yapmazlar o yuzden onlar kucuk dediyse 1 aylik bebeğinizin pipisine ne yazıkki küçüktür ve bu çaresizlikle nasil basa çıkarsınız inanın bilemiyorum