gizemhifanur anneugur_1 Kuzum benim bende ilk anneyim hiçbişey sürme. Sağlık ocağına git ve göster ya da söyle kullandigin herşeyi de söyle geçmedi de. Ve doktorun sana verdiği merhemi sabırla kullan. Benim kızım pisikten 1 ay çekti bende burda sordum herkes bisey önerdi gittim hepsini aldim hergin denedim tek tek mahvoldu. Doktorumun bana verdiğini söylüyorum oksizenc ile hametan avucunun içinde karıştır günde 3kere sür. Ayriyetten hamezinc ile trysod ikisini karıştr ve sür bu sadece akşamları. Doktora gidemiyorsan bunları al inslalah faydası olur üzülme seninde canin yanıyor biliyorum
2ogul-annesi anneugur_1 bebeğin daha çok küçük ve cildi çok hassas büyük ihtimalle benim ilk oğlum da öyle bildiğin yara olur az dikkat etmesem .öncelikle 40 ı da çıktığına göre artk 2 günde bir yıka ve (bebek temizleme pamugu baby me ) ile kurula .her bezini değiştiğinde pamuğu ıslat sil kurula .buna rağmen olursa kuruladuktan sonra hematol yeşil renkli pişik kremi sür. Bunlara rağmen de geçmezse doktorundan krem önerisi alabilirsin 😇
Melisa152102 Benim ćocugumda oldu pişik10 gün türlü kremler kulandık en son başka dr gittik sade vazelin ve arko krem 3gunde geçirdi kesinlikle deneyin derim
anneugur_1 Pişigi tetikleyen isali sanırım kakası poposunu çok yakıyo acıdan kakasını yapmayı istemediği düşünüyorum 😕
Elv_18 Canım bizdeki pişik mantara dönüyor genelde nemli kalması ,bez, ıslak mendil çok etkiliyor. Biz kantaron yağı ile düzelttik .her olduğunda da sürerim geceden sabaha bişey kalmamış olur
Crn123 anneugur_1 benim kizima arko krem iyi geliyor bir defa sürmemde bir dahaki alt degistirmemde gecmis oluyor canim tüpteki olani bir deneyin derim hem fiyatida cok uygun
mucizelerin_annesi anneugur_1 Cnm lütfen acilen mustela al benim oğlum 10 aylık biraz kizariyo hemen sürüyorum 10 dakika sonra tertemiz oluyo cildi eşim eczacı hespinigec mustela tek
Ylm anneugur_1 bepantol baby pişik kremi + zeytinyağı 👌 benim kızım da 43 günlük bu sayede atlattık pişiği
Adatrk Yopunbakım sonrası yara haline gelmişti ve kanıyordu artık biz çok fazla şey denememizr rağmen Bepanthol baby pişik ile çözüm bulduk 2 günde toparladı ve yaklaşık 4 günde hiç birşey kalmamıştı
mucizelerin_annesi anneugur_1 cnm bnm büyük vihtimalle alerji olabilir inşallah bir sıkıntısı olmaz kuzucugun
Aselin-Annesiii Ben bebeğim 2 aylık olana kadar sürekli ılık suyla sildim poposunu ve tüm marka kremleri aldım fayda etmedi en pahalısından en ucuzuna varana kadar en sonunda aile hekimime gittim pişik kremi yazdırdım birisi Hametan ve trosyd bu ikisini karıştırıp sürmemi söyledi ve o kadar iyi geldi ki anlatamam kızımın özel bölgesi ilk başta böyle görseydiniz varya içiniz parçalanırdı antibiyotikde kullanıyorudm ama bu kremleri aldım alalı çok rahatım şiddetle tavsiye ederim ☺️