anneugur_1 kuzum benim bebegim 2. Gunden pisik oldu saka gibi. Ve pisik kremi kullanmis olmama ragmen. Ben tecrubesizlikten dolayi bezi degistirmek aklima gelmedi cook sonra bezi degistirdim sleepy kullaniyordum primaya gectim. Sleepy natural yenidogan islak mendil kullaniyordum biraktim sadece ilik su ve pamuk kullaniyorum. Ve her bez degisiminden sonra altini en az 3 4 dk acik birakiyorum vaktim varsa daha fazla acik birakiyorum. Zeytin yag kantaron yagi hametan hametol baby yada aklina gelebilecek hic bir krem ise yaramadi sadeve sudocrem ise yaradi ve prima. Ki o zaman pisik ilerlemesin diye en falza 1.5 saate bir altini degistiriyordum yani. Kizim su an 2 ay 4 gunluk ve 10 gundur falan pisigi yok bizimki artik kabuk baglamis yara seklindeydi dusun yani anca o sekilde kurtuldum ben