Anneyimiste nazlieylul çok geçmiş olsun canım benim bende 23 gündür hastanedeyim bebeğim 10 aylık kanda enfeksiyon var çok zor gerçekten Allah yardımcın olsun
nazlieylul Anneyimiste kaç çıktı kanda enfeksiyon oranı peki düşmeye başladı mı sizede geçmiş olsun çok iyi anlıyorum şuan hlinizi
Anneyimiste nazlieylul İlk hastaneye geldiğimizde boğaz ve kulakta enfeksiyon vardı ateşi hiç dusmuyodu crpsi 8 çıktı ilk başta damardan antibiyotiğe baslamadilae belkide oyuzden bukadar uzun sürdü iyileşmesi değerleri bı yukseliyo bı cikiyodu sonradan kana attı enfeksiyon tam iyileşti derken tekrar üreme oldu hastane ortamında olur dediler busefer crpsi 12 çıktı 1 haftadır damardan başladı lar antibiyotigi çok şükür beş gündür ateşi olmuyo bakalım hayirliis bugün tahlil yapıldı temiz cikarsa taburcu olucaz insallah
nazlieylul Anneyimiste en büyük korkum tam iyileşirlem twkrardan hastaneden kapmak nekadar dikkat etsekte olur bizim çok çok yüksek 306 crp bağışıklığoda çok düşük inşallah iyileşir bizde başka doktora gittik şurup verdi iyileşmedi birden yükseldi sonra devlete geldik hemen antibiyotiğe başlandı damardan
Anneyimiste nazlieylul geçer inşallah bian önce gerecekten çok zor bizde devlet hastanesindeyiz ama şu hemzireleri boğmak üzereyim okadar zor ki ilgisizler serum bitiyo 1 saat sonra geliyorlar bı afra bı tafra bunlar çok yoruyo insani
nazlieylul Anneyimiste aynen öyle ama biz kendimiz yapıyoruz bitinxe çıkarıyoruz ben kendim takip ediyorum bütün ilaçlarını bide tanısdık aracılığyla odada tekiz enfeksiyondan çekiniyoruz
Zalimsin 4 gün yattı şurupla ateşi düşmemişti kızımın hem idrarda hem kanda enfeksiyon vardı baya, neu değeri nasıl acaba elinizde varsa bakar mısınız
nazlieylul Zalimsin şuan yok wbc ve crp değerlerini takip ediyo doktor onları biliyorum bizimde dördümcü gününüz ama hala bebeğim çok kötü bağışıklığı çok düşükmüş
Zerrinakarsu Benim kızımda şuan aynı sorundan hastanede yatıyor çok üzülüyorum bu çoğu bebekte olan birşey sanırım 😔
nazlieylul Zerrinakarsu sizde enfeksiyon kaç şuan çok yüksek mi bizim çok yüksek heryeri delik deşik oldu kan alamıyolar ödem oldu bütün vücüdu şişti okadar kötü haldeyiz ki
Zalimsin nazlieylul bizim de çok düşüktü işte o değer neu e nabız üzerinden kontrol edebilirseniz. Enfeksiyon ile beraber neu değeri düştü 4 ay oldu ve maalesef değeri toparlayamadık yayma filan yapıldı doktorlar bizi hemen hematolojiye sevk etti acaba merak ettim herkesinki böyle düşüyor mu. Çünkü enfeksiyon bağışıklığı çok baskılıyormuş. Yoksa bizim doktorlar mı abartıyor
nazlieylul Zalimsin yokdoğrudur bizimde enfeksiyon bağışıklığı çok baskılamış bağışlık sistemi durma noktasına gelmişti bizimde iyikeşme olmazsa çocuk hemstolojisine gönderecekler hangi ildesiniz
Zalimsin nazlieylul biz Bilecikteyiz Eskişehire sevk ettiler yayma yapıldı güzel çıktı ama yakın zamanda boğaz enfeksiyonu oldu değerlerine Bi baktıralım dedik baya düşük çıktı bu sefer de başka testler yapılacak bayramdan sonra hayırlısıyla inşallah temiz çıkar çok can sıkıcı bir süreç aslında baskılıyo normal de yükselmesi lazım enfeksiyon geçince
Hbbsnnplt Zeyzeyyyyy Benim bebeğimde 2 aylık crp değeri 21 ateşi faln yok şükür iyi tekrar hasteneye gitmedik bir sıkıntı olu rmu acaba