nazlieylul hayır uyumuyodu normal aplamasından bi farkıda yoktu benim kızım doğduğundan beri hep mızmızdı zaten o yüzden belli olmadı ilk başta bizim biraz doktor ihmaline geldi o yüzden bu kadar çok arttı hafta sonu ateşlendi kızım kendi doktorumuz yoktu başka bir muayeneye götürdük muayene etti idrar tahlili yaptı ama kan tahlili yapmadı temiz hiç birşeyi yok diş çıkarıcak dedi kabarmış damakları dedi bizde dedik daha 3 aylık bebek diş mi çkkarır diye evet olabiliyor nadiren dedi calpol verin dedi biz verdik calpolü ama düşmedi ateşi ertesi gün zaten hemen kendi doktorumuza gittik daha kapıdan girer girmez kucağımda görünce anladı doktor hemen acilen yatırmam lazım sizi dedi hemen yatış vs yapıldı antibiyotik tedaviye başlandı sonra çocuk Hastanesi’ne sevk etti bizi 14 gün orda yattık çok şükür toparlandı sadece bir günle bile o kadar çok artmış ki değerleri tam zamanında getirmişsiniz dedi doktorlar. Çok şükür düzeldi