Dilekss Maşallah ne kadar güzel düzenli uykusu. Bizimki de 11 saat gece uykusu uyuyor ama 2 defa mama için uyanıp geri dalıyor. Sizinkine maşallah diyelim hiç bozulmasın düzeni. Sanırım kendi uyanmadığı için siz de geceleri uyandırmadınız ve o şekilde alıştı. Ben 2-3 Aydan beri gece kaldırdığım için herhalde ileriki aylarda alışkanlık olarak devam etti bünyesinde. Şimdi gece beslenmesini kaldırmaya çalışıyorum, o aşamadayım.