Mehmetalp Evet dediğiniz gibi o zaman ben de kademeli olarak azaltayım gece 1’deki öğünü. Zaten kilosu yerinde, gün içinde 3 öğün ek gıda ve 1 öğün mama yiyor. Gece 1’dekini azaltarak kaldırmak sorun olmaz sanırım.
Su içmeye gelince bence illa vermek gerekmiyor. Günlük alması gereken miktarı gündüz içiyorsa gece ek su vermeyebiliriz. Yani ben vermiyorum mesela ama sabah 9 gibi uyanır uyanmaz hemen su veriyorum.