Muhasebeciana Balin_annesi bir bilgim yok canim hic bakmadim çeyizime almistim zamaninda yemek takimlarimin icinde dogrudur ozaman
3children1mom Balin_annesi Ben hic ketil almadım ceyizimde vardi onu 5 yıl kullandım. Daha da kullanırdım ama kaynım nasil bozmuş hic anlamadım 😒 Markası schafer’ dı. Sonra annem hic kullanmadığı ketilini verdi. Onuda 4 yıldır kullanıyorum. Oda simens cnm☺️