Balin_annesi Merhaba arkadaşlar başlıkta da söylediğim gibi hangi marka kettle önerirsiniz yani bütçeme göre söylerseniz sevinirim bizim bozuldu ve acil almam lazım siz hangisini kullanıyorsunuz 100 130 arası bisey almak istiyorum yardımcı olurmusunuz
Balin_annesi Balkizlarim cam mi kullanıyorsun canım benim istediğim çelik olsun gönlüm ondan yana camdan korkuyorum😂
theAna Ben beko kullanıyorum üstü çaydanlık olandan. Düğün hediyesi gelmişti çok memnunum ama yazdığınız fiyatları aşar sanırım 😊
Balin_annesi Eylusunannesiii yorumlara bakınca da insanin kafası karışıyor işte yarısı iyi diyo yarısı kotu
Muhasebeciana Balin_annesi çeyizime russel hobbs almistim suan fiyati nedir bilmiyorum ama cok memnunum