fikolatte musmutluanniskos makinanın altında bi tahliye kapağı var. Hani bozuk para falan sıkışmışsa suyunu boşaltmadığında açılan kısım. (Benim bosch ve yuvarlak kapak sağ altta.) onu açıp suyunu haftada bir boşaltmamı önerdi kardeşim bana. O bu şekilde kurtulmuş kokudan. Benimki başta çok güzel yıkardı. Sonradan ıslak beklemİş çamaşır kokusunu ben de giderememiştim. Oraya da bakın. Boşaltınca suyun kokusu bile iğrençti.
musmutluanniskos fikolatte aaa çok şaşırdım şu an😳 daha neler duyucaz.. peki o kapağı açınca sular saçılır mı etrafa? Nasıl bir önlem alabilirim
ikizbabymom musmutluanniskos işte o yüzden.Geç kuruyan çamaşır nem kokar 1 kere başıma geldi çamaşırlar bi türlü kurumadımen son da nem koktu neyle yıkarsan yıka olmuyo hızlı kurutmaya bak
musmutluanniskos ikizbabymom çok haklısın aslında ya sebeplerden biri de bu olabilir😕 artık yaz geldi ve tüm pencelereleri açtım, çabuk kururlar diye düşünüyorum. Mesela dün astıklarım bugün akşamüstüne kurumuştu ve toplayınca rahatsız eden bi koku gelmedi henüz
Cgnege44 musmutluanniskos biraz kullan yumusaticisiz yıkanmamış gibi geliyo bana ve güneş görse koku kalmaz nemli alıp katkıyı olabilirmişin
Xyz1234 musmutluanniskos kurumuyordur benim balkonda öyleydi çamaşırlar çok fena oldu geç kuruduğu için sonra evde kurutmaya başladım yazın sorun yok ama nemli havada geç kuruduğu için kokuyordu havlularımdan hala çıkmadı kokusu başka yerde kurut mutlaka canım
musmutluanniskos Xyz1234 aynen büyük etkenlerden biri bu bence de. Teşekkür ederim tüm pencereleri açtım şimdi hızlı kurutuyorum✌️
Sumeyyebaglan Çamaşır makinanızı bence bi temizleyin derim. Deterjan gözünü çıkarıp yıkayın. Daha sonra yukarıda arkadaşında dediği gibi alt köşede yuvarlak kapağı çıkarıp biriken suyu boşaltın ama bunu yaparken altına bez falan koyun çünkü su olduğu gibi yere akıyo. Daha sonra imkanınız varsa makinanın arkasında tahliye hortumu var ondada su birikmiş koku yapıyo olabilir onuda boşaltın. Bi çay bardağı sirke yarım çay bardağı karbonat ve bi yemek kaşığı limon tuzunu koyup 60 derecede çalıştırın mis gibi olur. Hatta size şöylede bi video atayım☺️https://www.instagram.com/reel/CLw7HCWh996/?igshid=13wyn5mu8skis
musmutluanniskos Mom0982 şimdilik iyi gidiyor, makinayı marcla temizlediğimden mi, havalar gizelleşti diye çabuk kuruduğundab mı bilmiyorum ama sonuç olarak eskisi gibi iğrenç kokmuyo☺️
Mom0982 musmutluanniskos Aa çok sevindim canım muhtemelen makinadan kaynaklanıyor.3 ayda bir temizle sana tavsiyem sonra bana dua et 😘😘
musmutluanniskos Mom0982 sağolasın canım Allah razı olsun valla yapıcam, zor bir şey de değil☺️ Ederim dua etmem miiii🥰😘