Kızlar lütfen yardım edin artık sinirden çıldırıcam. Tüm çamaşırlarım nem kokuyor. Yıkanınca makinada bekletmiyorum en fazla 1 saat bekliyor bazen, çamaşırları da camla kapattığımız balkonda kurutuyorum ama birkaç tane camı açıp cereyan yapmasını sağlıyorum. Yumuşatıcı kullanmıyorum ve zararlı diye kullanmak da istemiyorum. Neden böyle oluyor anlamıyorum tiksiniyorum kıyafetleri giyince artık😢😢