ikizlerinannesi2985 Mom356 gebelik şekerine dikkat etmezsen bebek ölümüne kadar gidiyor Allah korusun. Muhakkak kontrol altında tutun. Diyetisyen bana liste verdiğinde oturup ağlamıştım nasıl doyucam diye. Ama farkettim ki hep faydalı seyler var. Balık yumurta et salata vs. Ara öğünler var bol bol ve hiç aç kalmadım. Bebeklerim çok güzel kilo aldılar ama ben hiç almadım. 8 kilo ile bitirdin ikiz gebeliğimi. Muhakkak diyetisyene gidin. Kafanıza göre diyet yapmayın. Çok ince nüanslar var çünkü diyette
Rihle Mom356 işte doktor beni 27 den sonra sık çağırdı bebeğin iriliğine filan bakmak için şeker olunca iri olurmuş vs kontrol altında idi herşey güzeldi sonra pat kanamam oldu ve baktım suyum gelmiş almak zorunda kaldılar
Rihle Birde bende 13 kilo almıştım ilk 27. Haftaya kadar sonra diyet yapınca 31. Haftaya kadar 3 kilo gitmişti ama bebek gayet güzel kilo almıştı ama doğum oldu sonra
Rihle Mom356 korkmayın çok dikkatli olun liste verildi ise muhakkak uyun inşallah hayırlısı ile tamamlarsınız gebeliğinizi
Kbrbydk Mom356 canım benim de değerlerim.o civardaydi. Korkma o kadar kötü birşey yok. Kontrol altında tutmak gerek. Benimde kontrolüm üni hastanesindeydi doktorum bir hafta sekerimi kendi belirlediği zamanlarda ölçüp yazmamı istedi.ama baktı ki çok yüksek seyrediyor sonra insuline başladık. Günde iki ünite insülin vuruyordum. İnsuline düzene giriyor tabi çok sıkı diyet yaptım aynı zamanda. Benim rahim ağzında dikiş olmasi nedeniyle erken doğum riskim vardı ama sekerle alakali bir sorun yaşamadım dikkat edince. Sadece doğum zamanı kızım gelmeyince 40 haftayı beklemedi şekerden dolayı 39 da suni ile başlattılar doğumu. Bebeğin kilosu önemli bu aşamada.
Eylusunannesiii Mom356 yüksek çıkmış kuzum sınır 140 diye biliyorum 😕 büyük ihtimal diyet uygulanacaktır çok geçmiş olsun
iki_tospik_annesiii Mom356 dikkat etmen lazım kuzum gebelik şekeri çok zor walla sürekli kontürol altında olman lazım benim abimin Eşindede wardı erken doğum yaptı
DurikoMom Mom356 Ben gebelik şekerime baktırmamıştım vücudum çok şişti ödemim çok oldu yediklerine dikkat et canım karbonhidrat, şeker ve hazır gıda tüketme(gofret, çikolata vs.) Doktorum bunları kesinlikle tüketmiceksin dedi doğumdan sonrada..
Rihle Mom356 tamam işte dahiliye durumuna bakacak eğer diyet ile düşmez kontrol altına alınmazsa şekerin insülin verecek